• کیف پول ، امتیازیست ویژه برای مشتریان دائمی (نه مهمان) که می‏‌توانند از آن بهره ببرند.

• کیف پول، ماهیت پولی دارد و در واقع امتیازی است برای دریافت محصول بدون پرداخت وجه در خریدهای بعدی در بازه زمانی نامحدود

• میزان امتیاز کیف پول برای هر محصول متفاوت بوده و از قبل در مشخصات فنی هر محصول درج شده است.

• همه محصولات دارای امتیاز نمی باشند. میزان امتیاز هر محصول نیز نسبت مستقیم با قیمت آن ندارد بعنوان مثال ممکن است امتیاز یک کالای 100 هزار تومانی بیشتر از کالای یک میلیون تومانی باشد.

• اگر در خریدهای قبلی امتیاز کیف پول کسب کرده‏‌اید، برای خرید محصول بعدی، امکان استفاده از تمام موجودی کیف پول در قالب پرداخت بجای وجه نقد وجود دارد .

• محاسبه ارزش امتیازات کیف پول به ازای هر امتیاز  1000 تومان است. به عنوان مثال اگر شما  100 امتیاز داشته باشید ، میتوانید تا 100 هزار تومان از سایت خرید داشته باشین بدون پرداخت وجه![/vc_column_text][/vc_tta_section]

آیا امکان انتقال امتیازهای کیف پول مانا به کاربر دیگر سایت وجود دارد؟ 
امکان انتقال مستقیم امتیازهای کیف پول بین کاربران وجود ندارد، اما مسلما شما می‌توانید از امتیازهای موجود در حساب کاربری خود جهت خرید برای دوستان خود استفاده کنید و آنها را از مزایای کیف پول خود سودمند سازید. 

آیا می‌‏توان از امتیازهای کیف پول دریافتی برای هر خرید، در همان خرید استفاده کرد؟ 
همان طور که گفته شد، کیف پول طرحی تشویقی برای ایجاد انگیزه در مشتریان جهت انجام خرید‏های بعدی است، به این صورت که با دریافت امتیاز کیف پول در ازای هر خرید، می‌‏توان برای خرید‏های بعدی از آن امتیاز استفاده کرد. توجه داشته باشید که اعتبار امتیاز کیف پول دریافت شده در هر سفارش به محض نهایی شدن همان سفارش، فعال شده و برای استفاده در سفارش بعدی قابل استفاده خواهد بود.

برای خرید هر محصول، از چه تعداد امتیاز کیف پول می‌توان استفاده کرد؟ 
میزان استفاده از کیف پول برای کلیه محصولات بستگی به کاربر دارد که تمام یا بخشی از امتیازات کیف پول را استفاده نماید. توجه داشته باشید که محصولاتی که دارای تخفیف هستند (مثلا حراجی ها) به دلیل اینکه با بیشترین تخفیف ممکن و تنها در مدت محدود عرضه می‏‌شوند بنابراین امکان خرید با کیف پول برای این موارد امکانپذیر نمیباشد. 

آیا می‌توان در ازای امتیاز کیف پول خود، مبلغ آن را دریافت کرد؟ 
کیف پول برای استفاده در سایت طراحی شده و برای مصارف دیگر قابل استفاده نیست. بنابراین برای بهره‌مندی از حداکثر امتیاز کیف پول، در صورت تمایل میتوانید پس از هر سفارش، در خریدهای بعدی، از امتیاز کیف پول بجای پرداخت وجه نقد استفاده کنید. 

آیا امتیاز کیف پول خرید جدید به امتیازهای دریافتی قبلی اضافه می‏‌شود؟ 
بله. با انجام هر خرید، مقداری امتیاز دریافت خواهید کرد که هم قابل استفاده در خرید بعدی و هم قابل ذخیره سازی هستند.

بعنوان مثال کاربری که هر هفته خرید انجام میدهد میتواند امتیازهای خرید هفته اول تا سوم را جمع آوری نموده ، در سفارش چهارم یکجا استفاده نماید.

[/vc_tta_tabs][/vc_column][/vc_row]